torsdag 15. november 2012

Vinteren kommer snikanes på :)


På morran nå om dagene er det frost ute og det er veldig koseli, får da kanman fyre i peisen og kose seg masse inne i varmen. 


deilig og frisk luft blir det også ute, så gleder meg masse til lille bebis kommer til verden så jeg kan trille lange turer i det deilig vinter været :) håper ikke alt får kald vinter i år, men håper på at snøen kommer snart. hr vært en dag med snø men den gikk jo vekk med en gang. :/ å det var litt dumt. får snøen lyser jo opp en vinter dag :) 




Og tenk på det at det kun er bare noen uker igjen til juleaften, å det blir så bra.
Vi skal ha julaften her hjemme i år får første gang, men pappa og dama, søstra  mi og mannen og lille nevøen.
Så første jul med lille prinsessa vår skal feries hjemme i huset her :) og det lir veldig deilig, får da slipper man jo å stesse med å dra hjem og pakke inn i bilen. får da kanman jo bare la det ligge til dagen etter evt :) :)
og søster å de slipper å stresse med å dra hjem tidelig får å legge ille gutten deres. får de skal sove her :)


så jul er noe jeg alltid ser fram til vært år, juletiden er den beste :) kan sette på jule musikk og ha julerøkelse så det lir god lukt her i huset. nissene skal stå framme.

Når jeg var liten så var min yndling julesang denna her :)

Little drummer boy og den hørte jeg på med LP spilleren til pappan min :) om og om igjen :) selv om det ikke var jul :) hele Bonny jule plata gikk om og om igjen :) men nå er det jo så mange fine jule sanger så har liksom ikke no favoritter lenger :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar