fredag 16. november 2012

1 uke over tid :/

I dag er jeg er uke over tid, så har vært på en kontroll i dag, å skal tilbake på kontroll på mandagen hvis ikke noe har skjedd i helgen :)
Håper virkelig lille prinsessa kommer snart. Vil se hu og holde henne i mine armen.
Men det får ta den tiden det trenger. hun er klar når hun er klar :) :)

Så mens jeg venter kan jeg jo bare skrive litt her inne å legge ut bilder :)
Har tatt noen bilder av litt små ting jeg har i huset her som jeg er veldig forøyd med.


Blad kurven min som nå består av jule blader :)

duftlyka som jeg er meget glad i får det får en sånn god lukt i huset med oljedufter :)


Ikea klokka som står i gangen som gjør at man aldri kommer forsent :) )

Mormors hjemmelagede julekuler. :)

Lysestaken som jeg fikk av mmin mor i fjord jul :)



     Så nå skal jeg gå en tur ut og leite og se om jeg finner noen fine kongler og greiener,
som man kan pynte huset med både inne og ute :) :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar